poniedziałek, 4 lutego 2013

Walentynkowy portfelik

Witam w poniedziałek :) Wreszcie dostałam zamówiony, długo oczekiwany filc. Najbardziej czekałam na szary, na torebkę, którą planuję uszyć. Na próbę kupiłam też czerwony, impregnowany na sztywno. Nie wiedziałam co z niego zrobię, ale któregoś dnia znalazłam na Pinterest.com portfelik. Bardzo mi się spodobał i zapragnęłam taki mieć. Będzie idealnie pasował do małej torebki, w której nie mieszczą się moje duże portfele. Jak widać, jest jednak wystarczająco duży, by pomieścić trochę gotówki, kartę i bilet. 

Uszyłam cztery takie portfeliki, jeden dla siebie, a trzy na sobotni kiermasz walentynkowy na który się wybieram. Przygotowania do niego zajmują mi każdy wieczór, a w ciągu dnia zawsze znajdzie się coś ważniejszego i przez to nie miałam ostatnio czasu na robienie zdjęć. Nie martwcie się jednak, dziś sfotografowałam prawie wszystkie rzeczy, które ostatnio uszyłam. W tym tygodniu chyba codziennie coś zaprezentuję. Obiecałam też na FB, że pochwalę się materiałem jaki kupiłam na pufy-poduchy, które szyję na zamówienie. Bądźcie cierpliwi, już wkrótce to zrobię :)

 



Kochani, chciałabym zaprosić wszystkie osoby z Warszawy, które odwiedzają mojego bloga, na kiermasz Walentynkowy, o którym pisałam. Odbędzie się on w sobotę, 9 lutego, od 13.00 do 17.00 w klubokawiarni Chwila Moment, na ulicy Bruna 9 (Metro Pole Mokotowskie). Zapraszam! 

Pozdrawiam i do następnego! :D

13 komentarzy:

  1. Świetny portfelik, dobrze, że będziemy miały razem stoisko, to będę mogła jako pierwsza zapoznać się z twoimi dziełami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewcia. Ja zamawiam u Ciebie gumeczkę. Pierwsza sobie wybiorę :D

      Usuń
  2. Cześć:) Masz na myśli śródmiejski jarmark walentynkowy:) ?
    może się spotkamy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ulicy Bruna, w kawiarence Chwila Moment. Fajnie byłoby się spotkać :D

      Usuń
    2. Buuu... ja będę na konkurencyjnym jarmarku na Szpitalnej :/
      A już myślałam, że będę miała do kogo zagadać.
      Pozdro!

      Usuń
    3. No to szkoda. Może innym razem. U nas w kawiarence co jakiś czas będą organizowane takie kiermasze :) Dam znać. Pozdrówka!

      Usuń
  3. Świetne te portfeliki, choć dla mnie były by za małe ;) mam za dużo papierów i drobnych w swoim ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iselle, mój normalny portfel też jest zawsze zawalony rachunkami, starymi biletami i jest w nim kilkanaście różnych kart :D Ten nie ma tyle miejsca, więc mam pewność, że nie zmieszczą się w nim śmieci ;D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ooo LadyDi, zastanawiałam się dziś wieczorem gdzie zniknęłaś. Czyżbyś szykowała coś specjalnego czy macie ferie? Dziękuję, cieszę się, że portfeliki Ci się podobają :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo piękne dzieła tworzysz widać ,że wszystko stworzone z miłością.
    Zapraszam Cię po wyróżnienie do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń