piątek, 6 września 2013

Pufy-Poduchy XXL

No wreszcie! Nie wiem ile razy pisałam Wam o tych poduchach. Czas na nadrobienie zaległości. Już dawno były gotowe, ale ostatnio bardzo ciężko było mi nawet myśleć o Sfilcowanej Krainie. Co prawda teraz moja maszyna wymaga naprawy, ale mam przygotowane kilka projektów, więc myślę, że za jakiś czas coś się tu zacznie dziać. Będzie mniej filcu, ale będą poduszki. Szykuje się długoterminowy projekt aranżacji mieszkania. Na tyle, na ile pozwolą mi fundusze i czas będę starała się pokazać Wam przynajmniej elementy wystroju nowego wnętrza. Bądźcie cierpliwi. 

No, ale przejdźmy do poduch w rozmiarze XXL. Jest to chyba jednorazowy projekt. Powiem szczerze, że uszycie takich puf kosztowało mnie nie tyle więcej pracy, ale była ona trochę bardziej problemowa. Samo uszycie może nie, ale wypchanie już nie było takie łatwe. Dość sporo wypełnienia idzie na wersję XXL i do tego ciężko jest osiągnąć zamierzony efekt. Oczywiście nie ma rzeczy niemożliwych i udało się! 

Poduchy powędrowały do fajnego pokoju młodych chłopaków, który mam nadzieję za jakiś czas Wam pokażę. Poniżej natomiast mała galeria zdjęć, które idealnie pokazują, że takie pufy są i dla młodych, i dla tych starszych :D







Jak widać każdy wykorzystuje poduchy według własnych potrzeb i na swój sposób.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Trafiłam tu od Ewy "robiącej w domu"... i jestem zachwycona :-) Genialne poduchy! Pasowałyby idealnie przed kominek... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Te poduchy mają taką właśnie zaletę, że pasują w różnych pomieszczeniach. Ja swojej używam nawet w łazience jak siedzę przy wannie kąpiąc synka :)

      Usuń
  2. ooo świetne pufy poduchy! genialne jeśli ma się niską ławę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Igabelo! To prawda, przy niskich stolikach, np. w salonie świetnie się sprawdzają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Karolino, te poduchy są świetne! Szarość oraz ich rozmiar spory rozmiar byłby idealny do moich wnętrz. Może Pani odezwać się do mnie z ceną? Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń