niedziela, 13 kwietnia 2014

Akcesoria dla niemowlaka - Wąsata pościel :)

Cześć Kochani.

Dziś dalsze nadrabianie zaległości. Kolejną rzeczą, którą uszyłam jeszcze przed porodem jest bardzo modny swojego czasu, kocyk minky i podusia do łóżeczka malucha. Tak jak wspominałam ostatnio, motywem przewodnim kącika malucha są wąsy, więc oczywiście nie mogło ich zabraknąć na kocyku.

Kocyk już przydał się w szpitalu i w wózeczku na pierwszym spacerze. Jak na obecną pogodę nie jest on odpowiednio gruby i ocieplony, ale nie dałam ociepliny, bo jednak będzie się robiło cieplej, a nie zimniej. 

Do uszycia kocyka jak i poduchy użyłam bawełny oraz materiału Minky. Jest milutki w dotyku i idealnie sprawdza się w przypadku małego dziecka. Jego wielkość to metr na metr, więc będziemy go mogli dłużej używać. Poduszka natomiast jest usztywniona podwójną warstwą ociepliny.

A tak to wygląda!




Taki prosty kocyk, a jak wesoło wygląda w męskim kąciku, który zaprezentuję Wam już jutro. W takim razie zapraszam do Sfilcowanej Krainy. Oczywiście dam znać na FB. 

Pozdrawiam i do następnego.

Karolina

12 komentarzy:

  1. Karolina, kocyk i organizer wyglądają super. Ale jestem ciekawa całości :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa :) Zdjęcia już gotowe i jutro zaprezentuję całość :)

      Usuń
  2. Ja również czekam na jutrzejsze fotki. Kocyk i podusia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kocyk i podusia :) Czekam jutro na prezentacje kąciku Maluszka.Miłego wieczoru życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik :) Jakie szczęście ma ten maluszek, że taka zdolna mamusia mu się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. Trening i cierpliwość czynią mistrza :)

      Usuń
  5. Piękny komplet. Nie dość, że minky na które ostatnio choruję (jako zmarzluch) to jeszcze zawsze modne wąsy :) Oby synowie mieli Twój gust, a może zapuszczą wąsy?
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie co za te kilkanaście lat będzie modne. Co do minky to mam szlafrok z niego i zawsze mi w nim za gorąco. Idealny dla zmarzlucha. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wszytsko jest piękne Karolinko, daj mi znac co musze zrobić by to mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój hit jeśli chodzi o motyw!Marzę o takiej!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń