wtorek, 27 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog

     Dzisiaj specjalny post. Odpowiem w nim na pytania, które niedawno otrzymałam od Krystiana, autra bloga "Strefa Taty" który przyznał mi wyróżnienie "Liebster Blog". Akcja polega na wyszukaniu i poleceniu blogów, które są nowe i jeszcze rzadko odwiedzane. Dzięki temu blog taki ma szansę trafić do większej ilości czytelników. Krystianowi bardzo dziękuję za wyróżnienie, a oto pytania i moje odpowiedzi:

1. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?  Płacząca lalka, która wołała "mama!".
2. Twój ulubiony bohater literacki? Nie będę wymyślać, nie ma takiego. 
3. Wymień jedną zaletę każdej pory roku. 
Wiosna - wszystko kwitnie, Lato - jest cieplutko, Jesień - drzewa są bardzo kolorowe, Zima - zaraz po niej jest wiosna :)

4. Napój, który uwielbiasz to… mohito.
5. Poezja czy proza? Proza.
6. Ulubiony utwór muzyczny? Nie mam takiego. Podoba mi się wiele utworów.
7. Natura czy przemysł? Natura.
8. Synonim słowa kobiecość, to według Ciebie…obecnie to macierzyństwo :)
9. Ulubione zwierzę? Pies
10. Najśmieszniejsze słowo to…trudno mi określić śmieszne słowo, a tym bardziej najśmieszniejsze.
11. Najbardziej przydatny wynalazek to… maszyna do szycia :) 

Kolejnym krokiem jest wyszukanie młodych blogów i zadanie autorom moich pytań. W takim razie muszę poszukać jeszcze w sieci, bo na dzień dzisiejszy to odwiedzam takie blogi, które już są popularne i odwiedzane :) Za jakiś czas zadam pytania nowym blogerom. 

Jeszcze raz dziękuję Krystianowi. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz