wtorek, 18 grudnia 2012

Zimowa choineczka

Mam przyjemność przedstawić Wam naszą nową ozdobę świąteczną, zimową choineczkę. Miałam to zrobić wczoraj, ale czasu zabrakło, a dzień tak szybko zleciał. Wybaczcie :)

Choinka wykonana jest z grubego filcu, a efekt śniegu uzyskałam malując ją delikatnie białą farbą. Postawiłam ją na doniczce, by dostojniej się prezentowała. 

Pomysł zaczerpnięty od Rebecci. Polecam tutorial, gdyby ktoś z Was chciał zrobić sobie takie drzewko. Rebecca podaje także link do sklepu gdzie można kupić takie cudo za jakieś 100$, a ja mam za kilka złotych :) I właśnie dlatego kocham handmade. 




Jak widać, teraz doniczkę otaczają serducha. Widziałam je na kilku blogach i bardzo mi się spodobały, więc wczoraj wieczorkiem usiadłam i szybciutko uszyłam. Mam ich więcej, ale projekt jest w fazie końcowej, więc jutro pocykam im zdjęcia i pochwalę się ;)

Pozdrawiam!


2 komentarze: