niedziela, 17 stycznia 2016

Sklep Pufy&Poduchy Home Decor

Kochani!

Wreszcie nadszedł ten dzień. Wyjątkowy! Dlaczego? Po 3 miesiącach ciężkiej pracy otwieramy sklep internetowy :D Pamiętam, kiedy podjęliśmy decyzję "robimy, nie ma co czekać!", czas pokazać się szerszemu gronu, w bardziej profesjonalny i przystępny sposób. Oto i on! :D [klik w logo]


www.pphomedecor.pl


Mogę stwierdzić, że będzie to wyjątkowe miejsce, bo będziemy sprzedawali nie tylko rzeczy marki Pufy&Poduchy, ale również innych, i tych młodych, które dopiero zaczynają i starszych, bardziej znanych. Już od kilku lat siedzę w tej branży i wiem jak wiele jest firm, które tworzą piękne rzeczy, a  przed nimi jeszcze długa droga, by dotrzeć do Was. Postanowiłam, że chciałabym im pomagać, bo sama doskonale wiem jak to jest. 

Będzie to też ukłon w Waszą stronę, czyli kupującego. Kiedy ja robię zakupy w sieci to przy okazji przeszukuję sklep w poszukiwaniu innych rzeczy, by do siebie pasowały. Dodatkowo nie chcę płacić dwa razy za przesyłkę, więc staram się kupić kilka rzeczy w jednym miejscu. Macie podobnie? :)

Na początku znajdziecie w sklepie tylko pufy, ale już niedługą będą też inne piękne rzeczy jak np. poduszki dla dzieciaków, tekstylia do sypialni dziecięcej, a nawet coś dla zwierzaków. Szczegóły wkrótce!

Przy okazji, jeśli czytają mnie młode firmy, lub twórcy produktów Home Decor to chciałabym zaprosić Was do współpracy. Zapraszam do kontaktu: pufypoduchy@gmail.com 

Tu znajdziecie info o współpracy.

Jeszcze klika słów o sklepie :)

Co będzie można znaleźć w pphomedecor?
Poniżej kilka zrzutów ekranu:

W prawym, dolnym rogu będzie wyskakiwało okienko do czatu. Piszcie z pytaniami kiedy jesteśmy on-line, a kiedy nie to zostawcie swój e-mail i wiadomość. Odpiszemy bardzo szybko. 

W sklepie będzie można również poprosić o wycenę materaca pod wymiar Waszego mebla oraz zasłon na potrzebną długość. 


Na dole znajdziecie wszelkie informacje o nas, o przesyłkach, o pufach, regulamin i inne ciekawostki.

To tyle! Zapraszam na zakupy i do śledzenia nas na bieżąco na Facebooku i Instagramie. Naprawdę warto i oby nie ominęła Was jakaś wspaniała okazja i promocja ;) Udanych zakupów nie życzę, bo oczywiście, że takie będą :D 

Pozdrawiam tych co dotarli do końca tego postu,
Karolina

1 komentarz:

  1. Ja nigdy nie miałem chyba okazji robić żadnych zakupów w tym sklepie więc ciężko jest mi się na ich temat wypowiedzieć. Jednak w ostatnim czasie kupiłem bardzo fajny materac https://senpo.pl/materace/ gdyż również u mnie w sypialni musiała nastąpić mała zmiana.

    OdpowiedzUsuń