piątek, 7 września 2012

Kostka edukacyjna z filcu- Owoce

     Pomysł z owocami zrodził się w trakcie zakupów w warzywniaku :) Może jak Maks pozna je wcześniej to łatwiej będzie mu je przełknąć :). Obrazki nie były trudne do wykonania, postanowiłam na maksymalną prostotę. Przy jej wykonaniu starałam się, by kolor danej ścianki był mocno kontrastowy do owocu. Tu nie wyszło mi jedynie z arbuzem. Chciałam na jego miejsce dać cytrynę, by konsekwentnie trzymać się kolorystyki, jednak jej wykonanie sprawiło mi trochę trudności. Jej kształt jest zbyt prosty i mało charakterystyczny. Równie dobrze Maksio mógłby w niej dostrzec po prostu żółte spłaszczone kółko. Arbuzik i jego pesteczki są o wiele fajniejsze. Tutaj również doszyłam dzyndzelki, umożliwiające zawieszenie w dowolnym miejscu. Zszywana jest ręcznie, jak widać.




2 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł na kostki edukacyjne. Idealne połączenie babskiej kreatywności z zabawą i nauką dla dziecka. Nie mogę wyjść z podziwu! Ja z filcu robiłam zwierzątka razem z córką - zapraszam obejrzeć zdjęcia naszego dzieła: www.familyliving.pl/filcowe-zwierzaczki
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że kostki przypadły do gustu. To jest jedna z moich pierwszych prac i choć nie wygląda idealnie to ma dla mnie szczególne znaczenie. Pozdrawiam :)

      Usuń