sobota, 25 kwietnia 2015

Pufy&Poduchy: Różowa z kucykiem

Witam Was w poniedziałek,

Dziś Was nie zaskoczę. Ostatnio pracuję nad tym, by tak było, ale nie jest łatwo. Jak każdy, oprócz tych super dni mam też te gorsze. Ostatni tydzień był dość pracowity, ale też męczący. Ogólnie źle się czułam, choć starałam się, by cały czas iść do przodu, tak jak sobie zaplanowałam. Do tego starszak był w domu chory, więc większość czasu spędziłam z dzieciakami.

Obiecałam Wam też tutorial na torebkę i oczywiście będzie. Ja zawsze dotrzymuję słowa, ale tym razem przytrzymam Was dłużej. Poczekacie?

Dziś mam dla Was małą prezentację nowej poduchy. Kolorek typowo dziewczęcy i konik również :) W sam raz do pokoju wielkiej miłośniczki kucyków :) Jest dostępna od ręki, gdyby ktoś z Was był zainteresowany. Poniżej kilka zdjęć. 

Rozmiar: 50 cm x 50 cm x 15 cm
Materiał:  Alkantra (próbnik kolorów)  
Kolory:PINK, CREAM






Mam Wam do zaprezentowania jeszcze dwie pufy. Sama kolorystyka, jak i aplikacje są już znane, ale biała nitka, którą przyszyte są aplikację, daje troszeczkę inny efekt końcowy, który mi osobiście bardzo się podoba :) Jeszcze w tym tygodniu zaprezentuję na blogu i na Facebooku :)

Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego :) Udanego poniedziałku.

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz