czwartek, 14 maja 2015

Pufy&Poduchy: Szara w białe gwiazdki (z zamkiem)

Hej wszystkim!

Oj już dawno nic nie dodawałam na bloga. Brak czasu, ale też przez to, że sporo rzeczy się powtarza. Ale nie martwcie się, mam już przygotowane zdjęcia rzeczy, które jeszcze nie doczekały się swojej prezentacji. Dziś pierwsza z nich. 

Mam nadzieję, że będę mogła pokazywać Wam jak najczęściej pufy z drukowanych tkanin. Alkantarę już bardzo dobrze znacie, ale Sawana to również świetny materiał na pufy...i nie tylko :) Idealna tkanina dla tych, którzy nie chcą czyścić ręcznie tylko wolą prać.

Najważniejsze dla mnie jest to, że pufa bardzo, bardzo podoba się nowej właścicielce. Jestem bardzo szczęśliwa, kiedy dostaję takie podziękowania i dobre opinie. To utwierdza w przekonaniu, że robię coś wyjątkowego i powinnam robić to dalej...powinnam Was uszczęśliwiać.

Powiem Wam, że również wyjątkowo przypadła mi do gustu ta pufka. Po pierwsze moje kolory i do tego te gwiazdki. Wygląda i prezentuje się super. Sami zobaczcie. Pamiętajcie, że kolory są do wyboru. Jeśli macie ochotę na inny dajcie mi znać, a podeślę Wam próbnik.







 

 



Ostatnio mam bardzo pracowity czas w Pufach&Poduchach, ale szykuję jeszcze coś nowego. Już myślałam, że się uda ruszyć, ale cały czas wychodzi coś co zmusza mnie do przesunięcia otwarcia. Trzymajcie kciuki by się w końcu udało :)

Miłego dnia Kochani :)
Karolina

1 komentarz: