poniedziałek, 23 grudnia 2013

Sfilcowana Choineczka

Witam Was przedświątecznie,

Tak jak obiecywałam, pokazuję jak prezentują się serduszka i gwiazdeczki na naszej choince. To nasza pierwsza choineczka w nowym domu. Jest mała, ale jeszcze przyjdzie czas na większe. W tym roku wyjątkowo zdecydowaliśmy się na żywą, ale w przyszłym chcemy kupić wielkie, sztuczne drzewko. Wiem, że dla wielu z Was jest to nie do pomyślenia, ale ja z kilku powodów preferuję sztuczną. Po pierwsze, ponieważ nie widzę sensu w kupowaniu żywego drzewka, które po niedługim czasie ląduje w kontenerze i jest palone. Po drugie sztuczna stoi dłużej nie tracąc igieł i dzięki temu głównie dzieciaki mogą dłużej cieszyć nią oko. Po trzecie, chyba to kwestia oszczędności. My chcielibyśmy mieć wielkie drzewko w przyszłości, nawet 2,5 m, a jednak takiej wielkości jodła dużo kosztuje, przynajmniej w Warszawie. No, ale to oczywiście jest kwestia wyboru i rozumiem, że dla wielu nie ma prawdziwych Świąt bez prawdziwej choineczki. 

Oczywiście nie zabraknie u nas świeżych gałązek, które ozdabiają stół wigilijny. Jutro pokażę Wam co wymyśliłam w tym roku. 

Ciekawostka: Chciałam by choinka była jednak bardziej stabilna. Bałam się, że Maksik mocniej szarpnie i ją przewróci. Wykorzystałam więc do tego pudełko na zabawki, które zrobiłam dla młodego dawno temu. Obciążyłam je dodatkowo starym, ciężkim kocem, który następnie przykryłam resztkami watoliny tapicerskiej, która robi za śnieg. Sama siebie zaskoczyłam końcowym efektem. A jak Wam się podoba taki stojaczek? :)

A poniżej, jak zawsze kilka zdjęć.




A to jedno z serduszek, które szyłam w tamtym roku.


To tyle na dziś, idę robić sałatkę i piec piernika :)

Pozdrawiam Was cieplutko i do jutra,

Karolina

6 komentarzy:

  1. Karolina, efekt jest super! Taka oslonka na stojak wyglada super. U mnie bez oslonki, chyba, ze cos wykombinuje z szarego papieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewcia, Nasz stojaczek nie był jakiś bardzo stabilny, więc teraz mogę być spokojna :)

      Usuń
  2. Czekałam na efekt gotowej choinki jest naprawdę Super i fajna osłonka na stojak :) Widzę,że Maksio zachwycony choinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Maksik na szczęście już nie zdejmuje tak ozdób jak na początku :)

      Usuń
  3. Piękna choinka :) Życzę wiele radości i uśmiechów na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino :) i również dla Ciebie wszystkiego co najlepsze na Święta i w Nowym Roku.

      Usuń