środa, 25 grudnia 2013

Stroik świąteczny

Dzień dobry Kochani!

Jak tam spędzacie świąteczny czas? Mam nadzieję, że mija leniwie i spokojnie. Ja dziś, w ramach odpoczynku siadłam do komputera, ponieważ chciałabym pokazać Wam obiecane ozdoby świątecznego stołu. Wczoraj już mi się to nie udało :)

Nie mamy jeszcze lamp w jadalni, więc nad stołem zawisnął stroik świąteczny z gwiazdkami. Stroik zrobiłam z drutu, starych skrawków materiału i taśmy izolacyjnej. Następnie owinęłam watą, przywiązałam tasiemką gwiazdki i na końcu poprzyczepiałam gałązki. Gwiazdki kupiłam w Ikei. Są o tyle fajne, że działają na baterie, więc idealnie nadają się do ozdabiania miejsc, które są daleko od źródła prądu. 

Na stole natomiast nie mogło zabraknąć ozdoby z filcu. Taki fajny łańcuch z gwiazdek kupiłam za kilka złotych w Biedronce. Taka mała rzecz, a jaki fajny efekt.   

Oceńcie sami, jak to wygląda. 




 
Przy okazji, chciałabym życzyć Wam zdrowych, spokojnych Świąt, spędzonych w rodzinnej atmosferze. Niech ten czas będzie dla Was wyjątkowy i niezapomniany. 


Pozdrawiam Was cieplutko,

Karolina

4 komentarze:

  1. Karola, stroik super. Aż żałuję, że mam lampy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już żałuję, że w przyszłym roku będą już lampy :) Znajdę dla niego inne miejsce i zastosowanie. :D

      Usuń