piątek, 19 grudnia 2014

Poduszki dekoracyjne z zygzakiem i gwiazdą

Witam w piątek :)

Dziś super dzień, bo dałam radę i wyrobiłam się z zamówieniami. Rano pakowałam ostatnie dwie paczki, by wysłać je jak najwcześniej. Dzięki temu będą jeszcze przed Świętami. Trzymam kciuki aby poczta się wyrobiła.

Obiecałam sobie, że jak tylko wyślę ostatnią paczkę to odpocznę...hahaha. Nic z tego, zaczęłam już wycinać poduchy z nowej tkaniny :) Uszyję je jak tylko wrócimy do Warszawy, ale już nie mogę się doczekać, by Wam pokazać. W ten weekend mam jeszcze do uszycia coś z filcu na prezent i może coś dla siebie...myślałam o torebce, też z filcu, ale nie wiem czy się wyrobię, bo chciałabym taką z podszewką.

Dziś natomiast prezentuję Wam poduchy dekoracyjne, które uszyłam dla pewnej Pani Ewy, której wcześniej szyłam poduchy z gwiazdą. Poprosiła mnie o uszycie poszewek dekoracyjnych. Choć nastawiam się głównie na szycie moich Puf to nie odmówiłam, bo rozumiem, że Pani Ewie zależało na tym, by wszystko było uszyte w podobnym stylu. Powstały trzy poszewki z wypełnieniem z wiecznie modnym chevronem i dwie małe z gwiazdą. Teraz jestem bardzo ciekawa jak pokoik będzie wyglądał w całości.

Oto kilka fotek.






Pozwoliłam sobie pokazać Wam poduszki jeszcze zanim Pani Ewa je zobaczy na żywo. Mam nadzieję, że nie będzie na mnie zła, ale nie chciałam już czekać, bo boję się, że przez weekend nie będę miała jak usiąść do komputera. 
Mam jeszcze jedną Pufę-Poduchę, która również powędrowała do tej samej Pani Ewy, ale pokażę Wam ją dopiero jak dotrze na miejsce. W tym przypadku nie chcę psuć niespodzianki :D

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanych przygotowań do Świąt :) Ja dziś robię małe porządki i częściowo pakuję prezenty.

Karolina 

1 komentarz:

  1. Nie mogę się doczekać... Wielka buźka się Pani należy ;*

    OdpowiedzUsuń