środa, 17 grudnia 2014

Pufy-Poduchy: Kolorowe z imionami

Cześć!

Jak tam u Was samopoczucie przed Świętami? Pewnie każdy pomalutku przygotowuje się do nich. Ja jeszcze tak na 100% nie czuję się przedświątecznie. Myślę, że to dlatego, że nie mam za bardzo czasu na przygotowywanie nowych ozdób do mieszkania i pieczenie pierniczków, a poza tym wyjeżdżamy do moich rodziców, więc chyba dopiero tam poczuję w pełni ten klimat. Oczywiście w domku jest choinka, świecące gwiazdki na oknie, poduchy z reniferem i woreczki adwentowe które już widzieliście. Czuję jednak, że jak już wyślę w piątek ostatnią paczkę z poduchami to może wtedy najdzie mnie ochota na jakieś inne dekoracje. Mam też sztuczny śnieg, a Maksio będzie się cieszył z białych gwiazdek na oknie.

Dziś mam dla Was kolejne poduchy, które ostatnio miałam okazję szyć na specjalne zamówienie mojej przyjaciółki. Pufy-Poduchy z sercami i imionami, będą prezentem gwiazdkowym dla dwóch dziewczynek. 

Pierwszy raz przyszywałam literki i powiem Wam szczerze, że nie jestem z nich zadowolona tak do końca. Jednak aplikacje zdecydowanie lepiej wyglądają jak są większe. Im mniejsze elementy tym, powierzchnia i cały kształt koła może być trochę nierówny. Muszę jeszcze popracować nad tym elementem jeśli w przyszłości mam szyć dla Was takie poduchy. 

Zobaczcie jak wyglądają i oceńcie sami:

Rozmiar: 50 cm średnicy, 15 cm wysokości.
Materiał:  Alkantra- Antara (próbnik kolorów
Kolory: TURKUS 2112, COBALT 2019, CREAM 2010


Rozmiar: 50 cm średnicy, 15 cm wysokości.
Materiał:  Alkantra- Antara (próbnik kolorów
Kolory: PINK 2114, LILA 3014, SILVER 2012 






Jestem jeszcze w trakcie szycia specjalnego zamówienia. Oczywiście zaprezentuję go Wam jak tylko zrobię zdjęcia. Mam też nowe tkaniny, z nowymi wzorami na Pufy-Poduchy, chcecie zobaczyć? :D Pokażę, pokażę, bo są super! 

Pozdrawiam,

Karolina

4 komentarze:

  1. genialny pomysł na prezent:) wyszły cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To prawda, spersonalizowane prezenty to zawsze świetny pomysł :)

      Usuń
  2. super! dziewczyny bedą zadowolone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj będę szczęśliwa jak się dowiem, że się im spodobały :)

      Usuń