poniedziałek, 13 października 2014

Poniedziałkowe inspiracje.

Cześć!

Nowy tydzień i nowe wyzwania, a właściwie kontynuowanie weekendowych projektów. Ostatni tydzień był pracowity, a wczoraj wyjątkowa dużo szyłam. Jeszcze sporo przede mną i nie przeszkadza mi nawet to, że zaczynam coś smarkać i kichać :) Wręcz bym powiedziała, że zaczynam się zamieniać w "szyciocholiczkę". Najchętniej cały dzień spędziła bym przy maszynie lub przekopując Internet w poszukiwaniu inspiracji. Co więcej czynność ta bardzo mnie relaksuje i pozytywnie nakręca. Często jak skończę coś szyć i jestem z tego bardzo zadowolona to potrafię nawet wykonać taniec radości przed domownikami :)

Zanim skończę i sfotografuję nowe poduchy i inne rzeczy to dziś chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami, które znalazłam i spodobały mi się bardzo. Nie tylko dlatego, że są na nich poduchy, ale dlatego, że pokazują różne miejsca ich wykorzystania. Chyba nie ma pomieszczenia gdzie taka Pufo-Poducha nie pasuje. Zobaczcie sami, może któraś Wam przypadnie do gustu.

Zatem, gdzie można wykorzystać Pufy-Poduchy?

W ogrodzie

 Na balkonie

W małym saloniku

W eleganckim salonie

 W przedpokoju
http://thisivyhouse.tumblr.com/post/51066048812

i oczywiści w pokoju dziecięcym. 

Inne zdjęcia poduch i źródła tych tutaj znajdziecie na moim profilu Pinterest.

Mam jeszcze plan na kolejny model poduchy. Dla spostrzegawczych dodam, że jest na jednym ze zdjęć. Pierwszy krok poczyniłam i przygotowałam sobie wykrój. Jak tylko dokończę to i owo to zabieram się za nią :)

Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego.

Karolina

6 komentarzy:

  1. poduchy to cos, co całkowicie może odmienić styl w mieszkaniu. i fajne jest to, że tak łatwo można je zmieniać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też tak myślę. Planując kolorystykę mieszkania postanowiłam, że baza musi być szaro-biała, a później jak mi przyjdzie ochota pobawię się kolorami, wprowadzając właśnie jakieś poduchy na sofę czy pufy. Szkoda tylko, że pomysły są, ale czasu na realizację brak ;D

      Usuń
  2. Piękne te pufy! Jestem ciekawa jak wyjdą twoje :) Życzę powodzenia w szyciu.
    I zapytam, czy może widziałaś gdzieś fajny pomysł na zagłówek do dziecięcego pokoju?

    Pozdrawiam!
    Luzik Guzik
    www.luzikguzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No moje będą bardziej w moim stylu, ale tak bardzo bym chciała zaszaleć i uszyć coś innego. Czekam na jakieś ciekawe, oryginalne zamówienia. Dzięki nim mogę się rozwijać :)

      Usuń
  3. Świetne inspiracje :) Ostatnio najbardziej podobają mi się jednak białe wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mi też podoba się to białe wnętrze i te włochate poduchy. Chętnie bym się w nie zatopiła :)

      Usuń