sobota, 25 października 2014

Różowa Pufa-Poducha z gwiazdą

Hej!

Mam jeszcze jedną poduchę, do kompletu kolorowych z aplikacjami. Jak już wycinałam kremowe aplikacje to masowo, a co! Mam tyle resztek materiałów, że postanowiłam zaszaleć i uszyć coś extra. Różowa gwiazda, do pokoju małej gwiazdy jest również do wzięcia. A żeby nie było nudno to za jakiś czas będą jeszcze inne. 

A co powiecie na następną różowa z koroną? Do pokoju małej księżniczki. Któraś z Pań pytała o taką.

Rozmiar: 50 cm średnicy, 15 cm wysokości.
Materiał:  Alkantra- Antara (próbnik kolorów
Kolor: różowy PINK 2114, aplikacja CREAM 2010




 

A tutaj jeszcze cała rodzinka Puf-Poduch. Wszystkie jeszcze do wzięcia!



Pozostawiam Was z poduchami, a ja uciekam na Wielkie spotkanie Grupy Warszawa Szyje gdzie biorę udział w wyjątkowych warsztatach. Bardzo się cieszę :) Obiecuję, że pochwalę się co tam nowego kombinuję :)

Pozdrawiam i do następnego :D

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz