wtorek, 21 października 2014

Szare Pufy-Poduchy

Witam w deszczowy wtorek :)


Pada i pada, więc dzisiejszy kolor poduch idealnie wpasowuje się w atmosferę za oknem. A szarość cały czas modna, pasuje do każdego wnętrza, do wielu kolorów. Ja uwielbiam ten kolor, choć chyba się za bardzo, jak to mówią "zafiksowałam", więc mam plan (pewnie odległy w realizacji) wprowadzić trochę żywych kolorów do mieszkania. Poczyniłam to już w sypialni, ale na prezentację przyjdzie jeszcze czas :D

Kolor grau (13) z wzornika NEO- Nowa sawana. Inne kolory i tkaniny znajdziecie tutaj.
Rozmiar 50 cm średnicy i 15 cm wysokości.







Modela Maksa brak, więc musicie zadowolić się moimi skarpetkami w serduszka ;) Obrazują one jeden ze sposobów w jaki można użyć Pufy-Poduchy :)

Podobno jutro ma być bardziej słoneczny dzień, więc mam już przygotowane poduchy w bardzo pozytywnych kolorach. Zdradzę, że będą to poduchy dla dzieciaków :)  

To do jutra moi drodzy!

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz